Η εξέλιξη είναι μέρος του DNA μας

Συμβόλαιο αξιοπιστίας

 

Εδώ και τρεις δεκαετίες κατέχουμε ηγετική θέση στην ασφαλιστική βιομηχανία, προσφέροντας πλήρη γκάμα  από προγράμματα που ανταποκρίνονται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας σε τρεις βασικούς πυλώνες: οικονομική εξασφάλιση, αποταμίευση και υγεία. Αυτό τονίζει ο Γενικός Διευθυντής της Eurolife, Αβραάμ Πεκρής, τονίζοντας ότι η εταιρεία σήμερα εξυπηρετεί περισσότερα από 140.000 άτομα σε ατομική και ομαδική βάση. 

Η αξιοπιστία μας είναι σημαντική και συνάμα μετρήσιμο μέγεθος. Μέχρι στιγμής έχουμε καταβάλει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο ευρώ σε εξαργυρώσεις, ωφελήματα λήξης και απαιτήσεις σε συμβόλαια ζωής, ατυχημάτων και υγείας. Οι καλύψεις μας ξεπερνούν τα 8,5 δισ. ευρώ στον κλάδο ζωής, ενώ τα ασφαλιστικά μας αποθέματα τα 550 εκατομμύρια ευρώ.

Οι προκλήσεις

Οι προκλήσεις είναι εξωγενείς και ενδογενείς. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι ριζικές αλλαγές που φέρνει είναι πλέον ορατός, όχι μόνο στην ασφάλεια, αλλά στην οικονομία και την καθημερινότητά μας.

Η προσαρμογή στους διαρκώς αυστηρότερους κανόνες εποπτείας σε θέματα επάρκειας κεφαλαίων και ρευστότητας αποτελούν βασικό μέρος της ατζέντας των αλλαγών.                               

Η τεχνολογία

Η ασφαλιστική βιομηχανία έχει τη φήμη ότι προχωρά αργά και σταθερά, αδιαφορώντας για τις αλλαγές γύρω της. Δεν είναι όμως, πάντα έτσι. Είμαστε στην κομβική φάση που η τεχνολογία μετατρέπει ριζικά τον τρόπο που διαχειριζόμαστε και μετράμε τον κίνδυνο. Η τεχνολογία προσωποποιεί την ασφάλιση. Αξιολογεί ακριβέστερα το ρίσκο με το πλεονέκτημα ότι οι συνεπείς θα επωφελούνται. Από την άλλη, είναι δύσκολο για το σημερινό πολίτη να προσαρμοστεί με την ιδέα του να αξιολογείται και να κρίνεται ατομικά.

Η σύγχρονη ασφαλιστική εταιρεία καλείται να επενδύσει σήμερα για το αύριο που έρχεται. Να αποκτήσει τις υποδομές και να εκπαιδεύσει κατάλληλα το προσωπικό και τους ασφαλιστικούς συμβούλους της. Στην EuroLife επενδύουμε στα συστήματά μας, στην εξυπηρέτηση των πελατών μας, στην αναβάθμιση της γνώσης και του ρόλου των ανθρώπων  μας.

Η εφαρμογή του ΓεΣΥ

Διαφάνηκε ότι πολίτες και επιχειρήσεις επιθυμούν να διατηρήσουν το δικαίωμα της επιλογής. Από την άλλη πλευρά, η ασφαλιστική βιομηχανία προσαρμόστηκε επαρκώς επικεντρώνοντας σε εναλλακτικά πακέτα και προσφέροντας αξία στον πελάτη την στιγμή που τη χρειάζεται.

Η πανδημία

Ο στόχος της ασφαλιστικής βιομηχανίας παραμένει διαχρονικά ο ίδιος και τα μεγάλα, απρόσμενα γεγονότα τον επιβεβαιώνουν. Η ασφάλεια έχει σκοπό να παρέχει προστασία στον άνθρωπο απέναντι στις αβεβαιότητες και τα αναπάντεχα της ζωής.      Είμαστε εδώ γιατί οφείλουμε να παρέχουμε ποιοτικές υπηρεσίες σε κάθε πολίτη απρόσκοπτα και με τους δικούς του ρυθμούς, όχι τους δικούς μας.

Ολοκληρωμένη και ανέπαφη εξυπηρέτηση

Η εξέλιξη είναι μέρος του DNA μας. Πολύ πριν από την πανδημία είχαμε βάλει σε εφαρμογή μια σειρά από εργαλεία και συστήματα που δίνουν την πρωτοκαθεδρία στον πελάτη. Για παράδειγμα, η διαδικτυακή πλατφόρμα myeurolife, σε συνδυασμό με την αναβάθμιση της ιστοσελίδας μας, επιτρέπει στους ασφαλισμένους μας να βρίσκουν απαντήσεις για καθετί που σχετίζεται με τα συμβόλαια και τα προγράμματά τους.

Επιπλέον, οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι της EuroLife είναι συνεχώς συνδεδεμένοι σε πλατφόρμα επικοινωνίας με τους πελάτες και την εταιρεία, μέσω του Agents Portal.