Για άτομα με ακουστικές αναπηρίες
Myeurolife App & Myeurolife Portal
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή μας Myeurolife App και το Myeurolife Portal για να διαχειριστείτε τις ασφαλιστικές σας ανάγκες εύκολα και αυτόνομα.
Καταστήματα
- Ορισμένα από τα καταστήματά μας διαθέτουν ηχομονωμένα δωμάτια συνάντησης. Για να κλείσετε ραντεβού στείλτε μας στο accessible@eurolife.bankofcyprus.com. Σύντομα θα μπορείτε να ζητήσετε διερμηνέα νοηματικής γλώσσας που θα παρέχεται από την Eurolife.
- Το προσωπικό υποδοχής χρησιμοποιεί σαφείς οπτικές ενδείξεις για να προσφέρει την υποστήριξη που χρειάζεστε.
- Οι σκύλοι συνοδοί είναι ευπρόσδεκτοι στα καταστήματά μας αρκεί να φέρουν ειδική σήμανση (κολάρο), καθώς και τα απαραίτητα πιστοποιητικά.
Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν εκπρόσωπο του τηλεφωνικού μας κέντρου μέσω email στη διεύθυνση accessible@eurolife.bankofcyprus.com. Ο μέσος χρόνος απόκρισης είναι περίπου 15 λεπτά.
Για άτομα με οπτικές αναπηρίες
Myeurolife App & Myeurolife Portal
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή μας Myeurolife App και το Myeurolife Portal για να διαχειριστείτε τις ασφαλιστικές σας ανάγκες εύκολα και αυτόνομα.
Καταστήματα
- Ορισμένα από τα καταστήματά μας διαθέτουν ιδιωτικούς χώρους συνάντησης και αυτόματες πόρτες για μεγαλύτερη άνεση. Μπορείτε να ζητήσετε ραντεβού με υποστήριξη προσβασιμότητας μέσω email στη διεύθυνση accessible@eurolife.bankofcyprus.com.
- Το προσωπικό υποδοχής είναι διαθέσιμο για να σας υποστηρίξει από τη στιγμή που θα φτάσετε.
- Οι σκύλοι συνοδοί είναι ευπρόσδεκτοι στα καταστήματά μας αρκεί να φέρουν ειδική σήμανση (κολάρο), καθώς και τα απαραίτητα πιστοποιητικά.
Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
Οι εκπρόσωποι του τηλεφωνικού μας κέντρου είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ανάγκη. Μάθετε περισσότερα.
Για άτομα με κινητικές αναπηρίες
Myeurolife App & Myeurolife Portal
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή μας Myeurolife App και το Myeurolife Portal για να διαχειριστείτε τις ασφαλιστικές σας ανάγκες εύκολα και αυτόνομα.
Καταστήματα
- Συγκεκριμένα καταστήματα διαθέτουν αυτόματες πόρτες, πρόσβαση χωρίς σκαλοπάτια, προσβάσιμα ταμεία εξυπηρέτησης και χώρο στάθμευσης, προσβάσιμες τουαλέτες καθώς και ιδιωτικούς χώρους συνάντησης. Μπορείτε να ζητήσετε ραντεβού με υποστήριξη προσβασιμότητας μέσω email στη διεύθυνση accessible@eurolife.bankofcyprus.com.
- Το προσωπικό υποδοχής είναι διαθέσιμο για να σας υποστηρίξει από τη στιγμή που θα φτάσετε.
- Οι σκύλοι συνοδοί είναι ευπρόσδεκτοι στα καταστήματά μας αρκεί να φέρουν ειδική σήμανση (κολάρο), καθώς και τα απαραίτητα πιστοποιητικά.
Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
Οι εκπρόσωποι του τηλεφωνικού μας κέντρου είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ανάγκη. Μάθετε περισσότερα.
Για άτομα με γνωστικές αναπηρίες
Myeurolife App & Myeurolife Portal
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή μας Myeurolife App και το Myeurolife Portal για να διαχειριστείτε τις ασφαλιστικές σας ανάγκες εύκολα και αυτόνομα.
Καταστήματα
- Προσφέρουμε πληροφορίες για τα προϊόντα μας σε ευκολονόητη γλώσσα, καθώς και ηχομονωμένα δωμάτια για ιδιωτικές συνομιλίες. Μπορείτε να ζητήσετε ραντεβού με υποστήριξη προσβασιμότητας μέσω email στη διεύθυνση accessible@eurolife.bankofcyprus.com.
- Το προσωπικό υποδοχής είναι διαθέσιμο να σας υποστηρίξει από τη στιγμή που θα φτάσετε.
- Οι σκύλοι συνοδοί είναι ευπρόσδεκτοι στα καταστήματά μας αρκεί να φέρουν ειδική σήμανση (κολάρο), καθώς και τα απαραίτητα πιστοποιητικά.
Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
Οι εκπρόσωποι του τηλεφωνικού μας κέντρου είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ανάγκη. Μάθετε περισσότερα.
Προσβάσιμα Υποκαταστήματα
1. KARYATIDES BUILDING CENTRE, ΛΕΥΚΩΣΙΑ
Διεύθυνση
KARYATIDES BUILDING CENTRE
Μακράσυκας 3
2034
Στρόβολος, Λευκωσία
2. CUSTOMER CENTER ΛΕΜΕΣΟΣ
Διεύθυνση
Γωνία Σπύρου Κυπριανού &
Σταυρού Στυλιανίδη 50,
4003
Μέσα Γειτονιά, Λεμεσός
3. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ, ΛΑΡΝΑΚΑ
Διεύθυνση
Γωνία οδών Κων/νου Παλαιολόγου & Τήνου
5ος όροφος
6036
Λάρνακα
4. ΠΑΦΟΣ
Διεύθυνση
Λεωφ. Νεοφ. Νικολαϊδη & Κιλκής 17
1ος όροφος
8011
Πάφος