Οι ισχυροί δεσμοί που έχουμε κτίσει με την κοινωνία είναι συνάμα και δέσμευση προς αυτήν
Σε συνέντευξή της στο InBusiness, η Γενική Διευθύντρια της Eurolife, Αθηνά Σιηπιλλή Τσίγκη, τονίζει ότι η αποστολή της Eurolife επικεντρώνεται στους πελάτες μας: «Στόχος μας είναι να τους προσφέρουμε προστασία και ασφάλεια έναντι των προκλήσεων και των απροσδόκητων ανατροπών της ζωής. Οι ισχυροί δεσμοί που έχουμε δημιουργήσει με την κοινωνία μας έχουν καθιερώσει ως την κορυφαία εταιρεία στον ασφαλιστικό κλάδο ζωής και υγείας».
Διαβάστε πιο κάτω την πλήρη συνέντευξη.
1. Mιλήστε μας για την εταιρεία σας και την εξέλιξή της από τη δημιουργία της μέχρι σήμερα.
Τα τελευταία 35 χρόνια, στη Eurolife, βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας, φροντίζοντας τόσο τους ίδιους και τις οικογένειές τους, όσο και τις επιχειρήσεις τους, προσφέροντάς τους προστασία και ασφάλεια απέναντι στις δυσκολίες και τα αναπάντεχα της ζωής. Οι ισχυροί δεσμοί που έχουμε χτίσει με την κοινωνία, μας καθιέρωσαν ως ηγέτιδα εταιρεία στον ασφαλιστικό τομέα. Η δυνατότητά μας να προσαρμοζόμαστε στις κοινωνικοοικονομικές εξελίξεις έχει πολλαπλασιαστικά οφέλη για εμάς και για τους πελάτες μας, συμβάλλοντας σημαντικά στην απρόσκοπτη ανάπτυξη του Οργανισμού μας. Ενισχύουμε συνεχώς τη γκάμα των προϊόντων μας ενώ παράλληλα δημιουργούμε εκείνα τα προϊόντα που πραγματικά έχουν ανάγκη οι πελάτες μας για να καλύψουν τις μεταβαλλόμενες τους ανάγκες.
Σε ατομική και ομαδική βάση εξυπηρετούμε σήμερα περισσότερους από 140.000 πελάτες ενώ έχουμε καταβάλει πέραν του €1 δισ. σε εξαργυρώσεις, ωφελήματα λήξης και απαιτήσεις σε συμβόλαια ζωής, ατυχημάτων και υγείας και πάνω από €8.5 δισ. σε καλύψεις στον κλάδο Ζωής. Επιπρόσθετα, διαθέτουμε ασφαλιστικά αποθέματα που ξεπερνούν τα €650 εκατ.
2. Ποια προϊόντα και υπηρεσίες προσφέρει σε επιχειρήσεις και ιδιώτες; Παρακαλούμε αναπτύξτε;
Στη Eurolife προσφέρουμε σχέδια από τρεις βασικούς πυλώνες οι οποίοι καλύπτουν όλες τις ανάγκες των πελατών μας: την οικονομική εξασφάλιση, την αποταμίευση και την υγεία. Επιπλέον, επεκτείνουμε το εύρος των υπηρεσιών μας πραγματώνοντας τον κορυφαίο μας στόχο, που δεν είναι άλλος από το να μπορούμε να είμαστε συνεχώς δίπλα στον άνθρωπο προσφέροντας του συνεχή και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση.
Στη διαδικτυακή πύλη Myeurolife portal, οι πελάτες μας έχουν άμεση, προσωπική και αξιόπιστη εξυπηρέτηση για τα Ασφαλιστικά τους Συμβόλαια. Μέσω του LifeNeeds calculator, μπορούν να σχεδιάσουν το μέλλον, με βάση τις σημερινές τους ανάγκες και επιθυμίες, ενώ μέσω του ePolicy, μπορούν να λάβουν ηλεκτρονικά τους Όρους του Ασφαλιστηρίου τους, να διενεργούν πληρωμές και να ενημερώνονται μέσω email ή SMS.
3. Η ασφαλιστική βιομηχανία, όπως όλες, έπρεπε τα τελευταία χρόνια να χειριστεί διάφορες προκλήσεις και αλλαγές. Εφαρμογές προτύπων ESG, εξέλιξη τεχνολογίας, ΓΕΣΥ. Μιλήστε μας για το μεταλλασσόμενο περιβάλλον και πώς αντέδρασε και συνεχίζει να αντιδρά ο δικός σας οργανισμός.
Πράγματι, η ασφαλιστική βιομηχανία κλήθηκε να διαχειριστεί τα τελευταία χρόνια σωρεία προκλήσεων και αλλαγών κι εμείς ως Eurolife καλούμαστε να ισορροπήσουμε τα νέα δεδομένα, πρωτίστως με σεβασμό στις συνήθειες και σταθμίζοντας τις ανάγκες των πελατών μας. Προσπαθούμε να εξελισσόμαστε διαρκώς συμβαδίζοντας με το μεταλλασσόμενο περιβάλλον και όλα όσα εμπερικλείονται σε αυτό. Σταδιακά, αξιοποιούμε τις νέες τεχνολογίες όπως Artificial Intelligence έτσι, ώστε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας αυξάνοντας παράλληλα την αποδοτικότητά μας. Με τη συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας, η εμπειρία των πελατών μας είναι καθοριστική διασφαλίζοντας πάντα προσβάσιμες υπηρεσίες, φιλικές και διαφανείς. Ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης, του Machine Learning και της ανάλυσης δεδομένων θα είναι επίσης καθοριστικός στη διαμόρφωση της νέας εποχής της ψηφιακής ασφάλισης.
4. Ποιο πλεονέκτημα θεωρείτε έχετε σε σύγκριση με άλλες ασφαλιστικές στην Κύπρο;
Η δυνατή σχέση που διαχρονικά έχουμε κτίσει με την κοινωνία, μας έχει καθιερώσει ως την ηγέτιδα εταιρεία στον ασφαλιστικό κλάδο ζωής. Είναι σαφές πως από το 1989 μέχρι σήμερα νοιαζόμαστε και φροντίζουμε τους πελάτες μας σε προσωπικό, οικογενειακό και επιχειρηματικό επίπεδο, προσφέροντάς τους προστασία και ασφάλεια απέναντι στις δυσκολίες και γενικότερα στα αναπάντεχα της ζωής.
Στόχος μας, είναι η Eurolife να εξελίσσεται συνεχώς τεχνολογικά, πελατοκεντρικά με επίκεντρο τον άνθρωπο και να αποτελεί την πρώτη επιλογή των πολιτών λόγω των αξιόπιστων ασφαλιστικών λύσεων που προσφέρει. Επενδύουμε πολλά στην αξιοπιστία και στο κύρος του οργανισμού μας και στην παροχή ασφαλιστικών, συνταξιοδοτικών και επενδυτικών λύσεων αξίας στους πελάτες μας που εμπνέουν ασφάλεια, ευεξία και οικονομική σιγουριά για ένα καλύτερο αύριο. Γι’ αυτό η Eurolife διαγράφει μια επιτυχημένη πορεία γεμάτη από διακρίσεις.
5. Ποια εκτιμάτε θα είναι η πορεία του τομέα το 2025; Ποιες είναι οι μεγαλύτερες τάσεις και αλλαγές που αναμένουμε;
Η πορεία του τομέα το 2025 αναμένεται ανοδική λαμβάνοντας υπόψη ότι ο κλάδος ασφάλισης ζωής και υγείας επιδεικνύει ανθεκτικότητα και θετικό πρόσημο ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια. Την ίδια ανοδική πορεία αναμένουμε ότι θα συνεχίσει να διαγράφει ο κλάδος και κατά τη διάρκεια της χρονιάς, επιβεβαιώνοντας τη μεγάλη δυναμική του. Συνεπώς θεωρούμε ότι το 2025 θεωρούμε θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον για ασφάλιση.
Αναφορικά με τις επερχόμενες τάσεις, αναμένονται σημαντικές αλλαγές καθώς προχωρεί η διαδικασία υιοθέτησης του ψηφιακού μετασχηματισμού και της ασφαλιστικής τεχνολογίας. Πρόκειται για την πορεία προς την καθολική αξιοποίηση της τεχνολογίας σε όλο το φάσμα των λειτουργιών στον ασφαλιστικό τομέα. Μια δυναμική εξέλιξη, η οποία μας θέτει ενώπιον των προκλήσεων αλλά και των ευκαιριών της ψηφιακής ασφάλισης, που καλύπτουν διαφορετικές πτυχές όπως οι βασικές και οι αναδυόμενες τεχνολογίες, τα ψηφιακά κανάλια διανομής, η εμπλοκή των πελατών μέσω σύγχρονων πλατφόρμων όπως επίσης και η μετατροπή παραδοσιακών μοντέλων ασφάλισης σε ψηφιακά οικοσυστήματα. Τα κριτήρια ESG, τα οποία επηρεάζουν τα λειτουργικά μοντέλα, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του τομέα, θα δούμε να εισέρχονται ακόμη πιο έντονα, αφού πρέπει να επέλθει η πλήρης ευθυγράμμιση με αυτά.
6. Ποια είναι τα πλάνα/στρατηγική του οργανισμού σας για την επόμενη πενταετία; Υπάρχουν νέα προϊόντα/υπηρεσίες στα σχέδιά σας;
Το 2025 συνεχίζουμε με επαγγελματισμό, εμπειρία, κατάρτιση και υποδομές να προσφέρουμε υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, δίνοντας λύσεις στα προβλήματα και τις ανησυχίες των πελατών μας. Στη Eurolife, επενδύουμε συνεχώς στην εκπαίδευση και την αναβάθμιση του ρόλου των Ασφαλιστικών μας Σύμβουλών, ώστε στις κρίσιμες στιγμές οι πελάτες μας να νιώθουν πραγματικά ασφαλείς έχοντας δίπλα τους τον δικό τους άνθρωπο. Το 2025, μεταξύ άλλων, θα δούμε να αναπτύσσεται περαιτέρω η πολύ-καναλική (Omni-channel) συμμετοχή των πελατών και των Ασφαλιστικών μας Συμβούλων μέσω απρόσκοπτων, ασφαλών και φιλικών προς τους χρήστες πρωτοβουλιών αλληλεπίδρασης. Προχωράμε και αυτή τη χρονιά με τις ίδιες αξίες να υλοποιούμε τα όνειρα των πελατών μας για το μέλλον, με την αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη που μας διακρίνει, κάτι που πιστοποιείται από τη βράβευση μας ως η κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία Κλάδου Ζωής στην Κύπρο, στο πλαίσιο των «Global Insurance Awards 2024», του διεθνούς οικονομικού περιοδικού «World Finance».